E-119 Tri+ zyskuje hamulce tarczowe – ale to dopiero początek. Jako pierwsi w branży, zintegrowaliśmy zaciski hamulcowe z ramą, co daje dodatkowe korzyści aerodynamiczne. Integracja w całej konstrukcji oznacza również ukryty zestaw narzędzi w BB, zintegrowany bento box oraz w pełni przeprojektowany kokpit. To, że ten rower jest aerodynamiczny, rozumie się samo przez się. Ale my skupiliśmy się na integrację aerodynamiczną całego systemu: roweru i rowerzysty, a także wszystkich elementów wyposażenia. Nowy E-119 Tri+ Disc oferuje do 10W przewagi nad poprzednią generacją E-119, biorąc pod uwagę optymalizację ramy, integrację systemu i kompatybilność z zaawansowanymi komponentami aerodynamicznymi, takimi jak koła.
Kiedy optymalna pozycja rowerzysty jest uwzględniona przy użyciu nowych możliwości zakresu dopasowania, może to dodać dodatkową przewagę do 7W.

 

ZINTEGROWANE HAMULCE TARCZOWE – Pierwszy rower triathlonowy na rynku z całkowicie ukrytymi zaciskami tarczowymi, zintegrowanymi z ramą.
zintegrowane z ramą. Jak zawsze, szukamy integracji bez bólu głowy: precyzyjnie zaprojektowanej dla możliwości regulacji,
Łatwość konserwacji i odprowadzania ciepła – a wszystko to przy zerowym wzroście oporu powietrza w porównaniu z ukrytymi zaciskami hamulców w E-119 Tri+.
E-119 Tri+.

ZMODYFIKOWANY KOKPIT – Osiągnięcie i utrzymanie pozycji aero na trasie Ironman jest dużym wyzwaniem.
Współpracowaliśmy z fitterem Matem Steinmetzem z 51 Speedshop, aby opracować całkowicie nowy kokpit, który pozwala na
szerokie okno dopasowania, przy czym priorytetem jest łatwość jazdy i konserwacji. Indywidualne chwyty z integracją elektronicznych manetek
(koniec z taśmą na kierownicy!), obracany basebar, który pozwala na agresywną lub bardziej zrelaksowaną pozycję (0 lub +5cm)
oraz dodatkowa sztywność widelca oznaczają natychmiastową reakcję, która zapewnia najwyższą prędkość i pewność.

W PEŁNI PRZYGOTOWANY – E-119 Tri + Disc posiada zestaw przetrwania umieszczony nisko na ramie, aby połączyć dostępność, użyteczność i umiejscowienie wagi w taki sposób, że nie poczujesz go po opuszczeniu siodła. Dzięki unowocześnionym pojemnikiem na górną rurę o zwiększonej pojemności na odżywki, jesteś spakowany i gotowy.

AERO – Wykorzystaliśmy to, czego nauczyliśmy się podczas rygorystycznego rozwoju naszego nowego roweru torowego Electron Pro i usunęliśmy ograniczenia UCI. Obniżenie połączenia SS/ST, zmiana profilu widelca i kierownicy, usunięcie szybkozamykaczy i przeprojektowanie połączenia TT/ST to jedne z rzeczy, które pozwoliły nam zoptymalizować wyniki aerodynamiczne.

 

 


  •  

GEOMETRIA