Czas na pokaz. Nitrogen Disc to kawał smukłej maszyny wyścigowej. Zbudowany z myślą o tych, którzy nie tylko chcą przewodzić grupie w osiągach, ale także pragną gładkiego, aerodynamicznego, funkcjonalnego, wyścigowego roweru, który mówi sam za siebie gdziekolwiek pojedzie. Dorzuć siłę hamowania hamulców tarczowych, a otrzymasz rower, który mówi: Przesuń się do cholery, Nitrogen tu jest.

MARZENIA NAPRAWDĘ SIĘ SPEŁNIAJĄ

2019 to rok, w którym wprowadzamy Nitrogen Disc, prawdziwie nowoczesny rower dla tych, którzy chcą mieć wszystko; super wszechstronny z ramą aero, napakowany technologiami, zwiększoną sztywnością i lepszą siłą hamowania dzięki hamulcom tarczowym typu flat mount. Nitrogen Disc odpowiada na wezwanie tych, którzy marzą o jednym rowerze spełniającym wszystkie te wymagania. Pozwoli on ścigać się w kryteriach, okazjonalnych triathlonach lub po prostu wsiąść na super szybki stylowy rower.


Najważniejsze informacje techniczne:

  • Najwyższej jakości rama z włókna węglowego bardzo sztywna i lekka, oferuje wszystkie zalety hamulców tarczowych bez kompromisu w masie.
  • Widelec monocoque zaprojektowany do hamulców flat-mount 80% wzrost sztywności bocznej w stosunku do Nitrogena Pro przy takim samym poziomie komfortu.
  • System Press-Fit 3D zwiększa możliwości dopasowania pozycji poprzez oferowanie 3 wysokości główki ramy dla każdego rozmiaru co gwarantuje możliwość ustawienia idealnego położenia kierownicy dla każdego kolarza
  • Uniwersalny rower aero geometria szosowa z profilem aero nadające się idealnie zarówno na płaskie trasy jak i na podjazy
  • Tarczowe hamulce flat-mount zapewniają lepsze hamowanie w każdych warunkach
  • Aerodynamiczna sztyca podsiodłowa lekka i łatwa do regulacji
  • Nieskazitelna zwrotność doskonała stabilność i zwrotność przy zjazdach
  • Geometria dopasowana do rozmiaru ergonomiczne zbalansowanie dla każdej ramy w każdym rozmiarze
  • Spełnia kryteria UCI rama oraz widelec są zatwierdzone przez Międzynarodową Unię Kolarską
  • Zwiększona przestrzeń na oponę 28C (30mm) dla maksymalnego komfortu i kompatybilności
  • Uniwersalność ulepszona aerodynamika bez pogorszenia sztywności lub utraty lekkiej wagi

GEOMETRIA