Kierownica do sprintu
Jak wielokrotnie wykazały testy w tunelach aerodynamicznych, pozycja rowerzysty jest największym wyznacznikiem osiągów aerodynamicznych – na rowerzystę przypada 80% całego oporu aerodynamicznego. Celem opracowania nowych drążków sprinterskich i pościgowych dla Electron Pro było skupienie się na wyzwaniu: jak pomóc zawodnikom w osiągnięciu i utrzymaniu najlepszej możliwej pozycji przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnej mocy. Drążek do sprintu ma formowane uchwyty, które zostały zaprojektowane tak, aby kierować orientacją łokci i ramion, aby uzyskać optymalne wyniki aerodynamiczne.


- Projekt skupił się na minimalizacji powierzchni czołowej, aby zmaksymalizować zyski aerodynamiczne
- Sztywność niezbędna dla najpotężniejszych zawodników na torze
- Testowane przy 3x normach ISO
- Kompatybilny zarówno z Electron Pro TKO, jak i RIO
Dostępne w trzech rozmiarach.
UWAGA: Opcje A i C są zgodne z UCI tylko wtedy, gdy są zamontowane na dużej ramie Electron Pro. Przed zakupem upewnij się, że zmierzyłeś całą konfigurację, aby sprawdzić, czy jest ona zgodna z przepisami UCI.
Kierownica pościgowa
W przypadku kokpitu pościgowego patyki aerodynamiczne zostały zaprojektowane tak, aby ściśle przylegały do przedramion rowerzysty, zapewniając maksymalną sztywność i precyzję prowadzenia, przy mierzalnej redukcji oporu wynikającego z lepszego ustawienia.


- Zwiększona sztywność dla precyzyjnego prowadzenia
- Kształt zaprojektowany tak, aby dopasowywał się i wspierał ramiona kolarza w pełnej pozycji aerodynamicznej
- Cztery rozmiary: 240 mm, 260 mm, 280 mm, 300 mm
- Wszystkie rozmiary mieszczą się w granicach UCI
Widelec TKO 40 mm
Gdy o mistrzostwach decydują ułamki sekund, optymalizacja aerodynamiczna często decyduje o zwycięstwie na torze: żaden szczegół nie jest zbyt mały, aby uwzględnić go w maksymalizacji wyników. W przypadku nowego Electron Pro TKO skupiliśmy się na przednim profilu roweru, ponieważ kształt i położenie goleni widelca mają pierwszorzędne znaczenie w dążeniu do wydajności aerodynamicznej. Rezultatem był rewolucyjny projekt widelca pościgowego o średnicy 40 mm.

