Kierownica do sprintu

Jak wielokrotnie wykazały testy w tunelach aerodynamicznych, pozycja rowerzysty jest największym wyznacznikiem osiągów aerodynamicznych – na rowerzystę przypada 80% całego oporu aerodynamicznego. Celem opracowania nowych drążków sprinterskich i pościgowych dla Electron Pro było skupienie się na wyzwaniu: jak pomóc zawodnikom w osiągnięciu i utrzymaniu najlepszej możliwej pozycji przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnej mocy. Drążek do sprintu ma formowane uchwyty, które zostały zaprojektowane tak, aby kierować orientacją łokci i ramion, aby uzyskać optymalne wyniki aerodynamiczne.

  • Projekt skupił się na minimalizacji powierzchni czołowej, aby zmaksymalizować zyski aerodynamiczne
  • Sztywność niezbędna dla najpotężniejszych zawodników na torze
  • Testowane przy 3x normach ISO
  • Kompatybilny zarówno z Electron Pro TKO, jak i RIO

Dostępne w trzech rozmiarach.

UWAGA: Opcje A i C są zgodne z UCI tylko wtedy, gdy są zamontowane na dużej ramie Electron Pro. Przed zakupem upewnij się, że zmierzyłeś całą konfigurację, aby sprawdzić, czy jest ona zgodna z przepisami UCI.

Kierownica pościgowa

W przypadku kokpitu pościgowego patyki aerodynamiczne zostały zaprojektowane tak, aby ściśle przylegały do ​​przedramion rowerzysty, zapewniając maksymalną sztywność i precyzję prowadzenia, przy mierzalnej redukcji oporu wynikającego z lepszego ustawienia.

  • Zwiększona sztywność dla precyzyjnego prowadzenia
  • Kształt zaprojektowany tak, aby dopasowywał się i wspierał ramiona kolarza w pełnej pozycji aerodynamicznej
  • Cztery rozmiary: 240 mm, 260 mm, 280 mm, 300 mm
  • Wszystkie rozmiary mieszczą się w granicach UCI

Widelec TKO 40 mm

Gdy o mistrzostwach decydują ułamki sekund, optymalizacja aerodynamiczna często decyduje o zwycięstwie na torze: żaden szczegół nie jest zbyt mały, aby uwzględnić go w maksymalizacji wyników. W przypadku nowego Electron Pro TKO skupiliśmy się na przednim profilu roweru, ponieważ kształt i położenie goleni widelca mają pierwszorzędne znaczenie w dążeniu do wydajności aerodynamicznej. Rezultatem był rewolucyjny projekt widelca pościgowego o średnicy 40 mm.