Wyjedź na nieutwardzoną drogę! Zrób to szybko! Zjedź daleko z ubitej ścieżki dzięki temu gravelowi z geometrią inspirowaną prawdziwie wyścigowym szosowym kształtem wywodzącym się z legendarnych rowerów wyścigowych Argon 18. Może jest bardziej stabilny, może ma duże opony, ale Dark Matter jest tak responsywny, że na zawsze zmieni świat graveli. Niektórzy przecierają szlaki; na Dark Matter szlak zapłonie.

DO KOŃCA UTWARDZONEJ DROGI I DALEJ

Kiedy przystępowaliśmy do projektowania Dark Matter, upewniliśmy się, że nie wyjdzie z tego po prostu kolejny gravel. Naszą wizją było zbudowanie prawdziwego żwirowego rajdowca: szybki rower z geometrią zaadaptowaną z naszych słynnych ram szosowych. Chcieliśmy, aby rower oferował lepszą stabilność, ale miał wyścigowy charakter. Rower, który byłby równie szybki i responsywny na szlaku co na szosie. Misja zakończona.

DARK MATTER, SPOJRZENIE Z BLISKA

Dark Matter ma dłuższy rozstaw osi niż nasze rowery endurance, ale pozostaje krótszy niż większość innych dostępnych graveli z odpowiednimi prześwitami. Jest to możliwe tylko dzięki naszemu projektowi obniżonego chainstay’a. Dark Matter oferuje dłuższy przód niż nasze rowery szosowe. Dodaje to stabilności i zapobiega występowaniu zjawiska toe overlap. Zgodnie z naszym etosem projektowym i kontekstem wyścigowym, Dark Matter był przede wszystkim przeznaczony do użytku z kołami 700c, chociaż koła 650c też będą kompatybilne w zależności od szerokości opon.

 


Najważniejsze informacje:

  • Wysokiej jakości gravelowa rama z włókna węglowego zdejmowany hak przedniej przerzutki do instalacji korby z jedną tarczą. Kompatybilna z tarczami 46/30T do 52/36T lub 1x46T (max)
  • Karbonowy widelec z ukrytymi mocowaniami na błotnik
  • Aerodynamika pozwala uzyskać lepszą wydajność i przyjemność z jazdy
  • Modułowy system prowadzenia kabli kompatybilne ze wszystkimi nowoczesnymi napędami (mechanicznymi, Di2, eTap, EPS)
  • Hamulce flat mount pod tarcze o  średnicy 140mm lub 160mm
  • Wymienny hak tylnej przerzutki opcjonalnie mocowanie direct mount
  • Przestrzeń na oponę 45C dla maksymalnej przyczepności na każdej drodze (40C z błotnikami lub przednią przerzutką eTap)
  • Wspornik siodła TDS-C komfortowy i łatwy w użyciu
  • System 3D+ podstawową cechą konstrukcji Krypton CS jest w pełni zintegrowany system 3D+. Zachowuje wszystkie korzyści oryginalnego systemu 3D w opływowej wersji, która łączy się płynnie z ramą
  • 12mm sztywna oś DT SWISS
  • Rama chroniona przed łańcuchem wbudowany ochraniacz przed łańcuchem chroni ramę przed uszkodzeniem

GEOMETRIA

KONFIGURACJE